راه‌‌اندازی خط جدید صافی دیالیز هلال احمر در سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری افق و اقتصاد – مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی خط جدید و افزایش ظرفیت و کیفیت تولید صافی دیالیز در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر توضیح داد: محصولات راهبردی بیماران نیاز‌مند درمان همودیالیز مانند انواع صافی دیالیز (F۸۰، F۷۰، F۶۰، F۷، F۶) به تعداد بیش از ۳۸۹ هزار عدد، ست دیالیز به تعداد چهارصد هزار و نهصد جفت، کنستانتره پودری بی کربنات (سوکارت، سوبگ B و S) به تعداد ۴۷۵ هزار و محلول دیالیز به تعداد ۵۸ هزار گالن در این شرکت تولید شده است.

از برنامه‌های واحد تحقیق و توسعه این شرکت به منظور رشد تولید در سال جاری، راه اندازی خط جدید و افزایش ظرفیت و کیفیت تولید صافی دیالیز می‌باشد که بدین منظور آزمایشگاه مرجع ارزیابی و طراحی صافی دیالیز و طراحی ماشین مکانیزه مونتاژ ست دیالیز ایجاد و اقدامات لازم در این خصوص در دست انجام است. همچنین این شرکت راه‌اندازی خط تولید جدید سرسوزن دندانپزشکی را نیز در دست اقدام دارد.

گفتنی است شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در راستای بهبود کیفیت محصولات با شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تولید فیبر صافی دیالیز و دیسک فیلتر سوکارت همکاری داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا