عدم رعایت قانون توسط موتورسواران دلیل بخش زیادی از مشکلات ترافیکی پایتخت است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری باید برای موتور سواران چاره اندیشی کند گفت: درصد قابل توجهی از مشکلات ترافیکی ما به عدم رعایت قوانین توسط تعدادی از موتور سواران مربوط می‌شود.

پایگاه خبری افق و اقتصاد – پرویز سروری در خصوص تعداد بسیار زیاد موتور سیکلت به ویژه در مرکز شهر تهران و عدم رعایت قوانین توسط تعداد زیادی از این موتور سواران گفت: رسیدگی به این مسئله بسیار مهم است چرا که درصد قابل توجهی از مشکلات ترافیکی ما به عدم رعایت قوانین توسط تعدادی از موتور سواران مربوط می‌شود و تعدادی از آن‌ها کاملا شهر را برای خود می‌دانند و در همه مکان‌ها از جمله پیاده رو و خط ویژه هم تردد دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه مدیریت شهری باید برای موتور سواران چاره اندیشی کند، افزود: لازم است قانون را محور قرار دهیم و فرماندهی انتظامی باید نسبت به اعمال قانون برای موتور سواران اقدام کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: البته باید بستری فراهم شود تا هم خدماتی برای موتور سواران در نظر گرفته شود و هم برای اشخاصی که قانون را زیر پا می‌گذارند و موجب می‌شوند حق شهروندان دیگر پایمان شود، محدودیت ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا