مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی ایستگاه‌های مترو برطرف شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از رفع مشکل عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی خطوط متروی تهران خبر داد

پایگاه خبری افق و اقتصاد – به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی در خصوص وضعیت آنتن‌دهی نامناسب تلفن همراه در برخی مسیر‌های خطوط مترو گفت: معمولاً با افتتاح خطوط یکی از مواردی که در اولویت قرار می‌گیرد پوشش مناسب آنتن تلفن همراه است و طبیعتاً در روز‌های اول ممکن است این مسئله دچار نواقصی باشد؛ اما مواردی که در خصوص خطوط قدیمی مطرح می‌شود؛ مانند کاهش آنتن‌دهی در خط چهار باید مورد بررسی قرار گیرد

وی افزود: از ایستگاه ارم سبز تا علامه جعفری با توجه به جدید بودن این بخش از مسیر، فقط در قسمت‌هایی از تونل با اختلالاتی در آنتن‌دهی روبرو هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با اشاره به اینکه پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای این شرکت هم بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: ممکن است ارتباط بی‌سیم به هر دلیلی قطع شود و در زمان بروز چنین احتمالی تلفن همراه جایگزین خواهد بود. به همین دلیل پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن تلفن همراه برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم دراسرع‌وقت مشکل عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی مسیر‌های خطوط مترو را حل کنیم، گفت: با اپراتور‌ها در ارتباط هستیم و سعی شده دراسرع‌وقت این مشکل حل شود.

درستی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها در بخش‌هایی از خطوط شش و هفت مترو که تازه به بهره‌برداری رسیده‌اند آنتن‌دهی ضعیف است و باید زیرساخت‌های موردنظر فراهم شود و اپراتور‌ها نیز برای گسترش شبکه‌شان همراهی و همکاری لازم را دارند. گاهی تکمیل این زیرساخت‌ها زمان بر است؛ اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که دراسرع‌وقت این‌گونه مشکل‌ها رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا