سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی تدوین می شود

پایگاه خبری افق و اقتصاد – مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل ‌گری خبر داد.

عباس محمدیان، در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با بیان اینکه باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم، گفت: در این راستا سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌ گری در حال تدوین است. به طور کلی ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور وجود دارد که این امر به توانمندسازی زیرساخت های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت هوشمندسازی در تبلیغات استفاده کرد، افزود: این امر نیازمند تامین زیرساخت‌ها و همکاری دستگاه‌های متولی است و استفاده از توان مراکز علمی و پژوهشی و ابزارهای علمی و دانش بنیان است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین سهم ایران در تبلیغات جهانی را ناچیز دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد. ترویج تجارت و صادرات ایران در بازارهای جهانی نیاز به تبلیغات دارد و این بازاریابی است که منجر به زنجیره صادرات می‌شود.

محمدیان درباره نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته نیز گفت: این نمایشگاه با شعار تبلیغات، تحول و رونق کسب کار برگزار خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه سامانه جامع تبلیغات رونمایی خواهد شد که از این پس صدور همه مجوزهای تبلیغاتی از این سامانه خواهد بود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان یادآور شد: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا