مجلس و دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند

پایگاه خبری افق و اقتصاد _ رییس‌جمهور گفت: مجلس و دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند و حضور همه مردم برای انتخاب تاثیرگذار است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در آئین افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات، گفت: ابتکار صداوسیما در راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی تبلیغات انتخابات بستری ایجاد کرده که آسان، ارزان، فراگیر و عادلانه است. موضوع مهم، جمهوریت نظام است. همواره در این ۴۴ سال و در بهار چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این افتخار را داریم که در دنیا اعلام کنیم نام مردم، سخن از مردم، رأی و مشارکت مردم در این کشور جدی است.

وی افزود: تمامی نهادهای برخاسته از تشکیلات و سازمان و سازوکار اداره کار در جمهوری اسلامی مبتنی بر رأی مردم است.

رئیس جمهور تصریح کرد: در دنیا سیاستمداران از نام مردم در جهت پیشبرد اهداف سیاسی خود بهره می‌برند ولی در جمهوری اسلامی اینگونه نیست. وقتی امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری می‌گویند که «میزان رأی ملت است» و اساس در نظام اسلامی مردم و رأی مردم هستند، یعنی مردم را باور دارند.

رئیسی گفت: از تمامی ظرفیت‌ها باید استفاده شود تا مردم بتوانند بهترین را انتخاب کنند و بتوانند با انتخاب خود مجلس قوی را شکل دهند.

وی افزود: مجلس قوی، دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را رقم بزند، حضور همه مردم برای انتخاب تأثیرگذار است و استفاده از همه ظرفیت‌ها تکلیفی در سیاست‌های مصوب و ابلاغی نظام است.

رئیس جمهور گفت: در نظام‌های سرمایه داری اساس تبلیغات مبتنی بر قدرت و ثروت است یا عکس و تصاویر با هم رقابت می‌کنند، اما زمینه‌ای که در کشور ما ایجاد شده این است که ایده‌ها و برنامه‌ها می‌توانند با هم رقابت کنند.

در نهایت و با دستور رئیس‌جمهور، ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا