قرارگیری تعداد معدود کارت‌ های سوخت اضطراری در جایگاه‌ ها

پایگاه خبری افق و اقتصاد – به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کارت سوخت‌های اضطراری به تعداد معدود در جایگاه‌های سوخت قرار می‌گیرد تا افرادی که کارت سوختشان نرسیده و مشکل دارند، استفاده کنند.

جعفر سالاری نسب امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین) با اشاره به الزام قانونی وزارت نفت برای استفاده ۹۰ تا ۹۵ درصدی مردم از کارت سوخت‌های شخصی به جای استفاده از کارت‌های جایگاه‌ها، اظهار کرد: استفاده از کارت‌های شخصی از سال ۱۴۰۲ به صورت گسترده به مردم اطلاع‌رسانی شد و طبق پیش‌بینی‌ها کارت سوخت، تهیه، تولید و برای افراد ارسال شد.

وی افزود: بنابراین طبق دستور قانون‌گذار موظفیم که استفاده از کارت سوخت‌های جایگاه‌ها را محدود کنیم، البته اکنون در برخی از جایگاه‌ها کارت سوخت به تعداد معدود همچنان برای برای استفاده اضطراری و افرادی که کارت سوخت ندارند، موجود است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به همکاری گسترده‌ای که با فراجا داریم، کارت‌های سوخت مابقی متقاضیان را هم آماده خواهیم کرد و در این مسیر اطلاع‌رسانی بیشتر نیز انجام خواهد شد و وزارت نفت در این مورد اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا