لزوم ثبت اطلاعات اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان برای دریافت خدمات بانکی
پایگاه خبری افق و اقتصاد – با الزام بانک مرکزی، دریافت خدمات بانکی برای مشتریان شبکه بانکی، منوط به ثبت و تکمیل اطلاعات آنها در سامانه املاک و اسکان کشور و احراز نشانی (کد پستی) محل اقامت اشخاص خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک دی، بر اساس اعلام بانک مرکزی، درخواست دریافت خدمات پایه بانکی مانند افتتاح حساب، دریافت دسته چک، دریافت تسهیلات، تعهدات و …، از طریق تطبیق کد ملی و کدپستی متقاضیان در پایگاه اطلاعاتی سامانه ملی املاک و اسکان، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بر این اساس تمامی مشتریان گرامی میبایست پیش از مراجعه به شعب برای دریافت خدمات بانکی با مراجعه به این سامانه به نشانی www.amlak.mrud.ir اطلاعات خود را تکمیل کنند.




