هدف‌گذاری جسورانه بیمه سامان برای سهم بازار دو‌رقمی

پایگاه خبری افق و اقتصاد – تور پنج‌روزه آموزشی و تفریحی شرکت بیمه سامان در نوشهر با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از اعضای شبکه فروش و مدیران، صحنه نمایش استراتژی جدید این شرکت در مسیر رشد هوشمند شد. در این رویداد، معاون اجرایی با اعلام تحقق ۹۳ درصدی اهداف فروش تا پایان مهر و فروش ۱۰۰ میلیارد تومانی بیمه عمر بر پایه طلا، از تمرکز شرکت بر توانمندسازی شبکه فروش خبر داد. همچنین قائم‌مقام مدیرعامل نیز تأکید کرد: «هدف ما دستیابی به سهم بازار دو‌رقمی با تکیه بر نوآوری، سادگی فرآیندها و حفظ مشتریان وفادار است؛ نه رقابت بر سر نرخ پایین.»

به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد، معاون اجرایی شرکت بیمه سامان در افتتاحیه این رویداد با بیان این که شرکت رقم ۲۲.۲ هزار میلیارد تومان را برای فروش سال جاری هدف گذاری کرده تا سهم بازار خود را به بیش از ۳ درصد برساند، گفت: تا پایان مهر ماه ۹۳ درصد هدف دوره‌ای محقق شده و امیدواریم تا پایان سال نیز به کل هدف تعیین شده دست یابیم.

عبدالرسول عطایی، اعلام کرد که استراتژی فروش بیمه نامه های خرد به خوبی توانسته جایگاه شرکت بیمه سامان را در بازار تثبیت کند و تنها در یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بیمه زندگی بر پایه طلا توسط شبکه فروش به بیمه گزاران عرضه شده که رقم بسیار قابل توجهی است.

وی، همچنین ارتقای سطح علمی و توانمندسازی شبکه فروش را از الزامات ادامه فعالیت در بازار رقابتی کنونی خواند.

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، با بیان این که ایجاد انگیزه بیشتر برای اعضای شبکه فروش، ارائه روش‌های نوین فروش و نیز طراحی محصولات جدید می تواند در این مسیر راهگشا باشد،اظهار کرد: مزیت رقابتی شرکت بیمه سامان، مشتری مداری، ارائه خدمات ویژه و خاص، ثبات و پایداری در مدیریت و توانگری مالی بالا است.

هدف گذاری سهم بازار دو رقمی برای بیمه سامان

قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه سامان نیز در روز اختتامیه این دوره آموزشی با قدردانی از تلاش های شبکه فروش حرفه ای، توانا و با دانش شرکت بیمه سامان، عملکرد چشمگیر آن در فروش قابل توجه طرح طلا را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سهم بازار ۳ درصدی، مطلوب بیمه سامان نیست و هدف گذاری ما سهم بازار دو رقمی است.

شیما آراء با تشریح راهبرد شرکت بیمه سامان تا پایان سال، تقویت و توانمندسازی سازمان فروش را الزامی خواند و گفت: هدف ما این است که با ساده سازی فرایندها و نوآوری و خلاقیت در تولید محصولات، جذابیت بیمه نامه را برای بیمه گزاران افزایش دهیم.

وی با بیان این که شرکت بیمه سامان همواره در حوزه نوآوری، پیشتاز بوده است، اظهار کرد: استراتژی ما خرده فروشی است و باید محصولات و خدمات جدید را به شکلی ارائه کنیم که مبتنی بر نیاز مشتریان باشد.

قائم مقام شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که جامعه ما تشنه محصولات و خدمات بیمه ای جدید است، ادامه داد: بیمه سامان قصد ندارد با کاهش نرخ، فروش را افزایش دهد، بلکه هدفش این است که با خدمات جدید و صحیح، مشتریان کنونی را حفظ و مشتریان جدید را جذب کند.

در این تور آموزشی، پس از برگزاری چند دوره انگیزشی با ارائه راهکارهای جدید فروش و بازاریابی، زمینه تعامل چندجانبه میان اعضای شبکه فروش، مدیران و روسای شعب شرکت و اساتید حاضر ایجاد و تبادل تجربه و دانش روز در آن عملیاتی شد. در پایان نیز با معرفی برترین های شبکه فروش شرکت بیمه سامان، از آنها قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا