جهش هوشمند بیمه آسیا با داشبورد مبتنی بر هوش مصنوعی

پایگاه خبری افق و اقتصاد – با راه‌اندازی داشبورد هوش مصنوعی در بیمه آسیا، فصل تازه‌ای از مدیریت هوشمند و خدمات دقیق بیمه‌ای آغاز شد. سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش این شرکت، از آغاز بهره‌گیری رسمی از فناوری هوش مصنوعی در سامانه‌های مدیریتی خبر داد و گفت که این ابزار نوین با افزایش سرعت و دقت در تصمیم‌گیری، خطاهای اجرایی را کاهش می‌دهد و مسیر تحول دیجیتال صنعت بیمه را هموار می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری افق و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، به گفته سید ابراهیم مظهری موسوی، معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا، نسخه نمایندگان این سامانه نیز در راه است تا شبکه فروش با تحلیل داده‌های هوشمند، عملکرد خود را بهینه کرده و تجربه‌ای سریع‌تر و شفاف‌تر برای بیمه‌گذاران رقم بزند.

وی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در ارتقای کیفیت خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: داشبورد اطلاعاتی مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت بیمه آسیا، با هدف افزایش سرعت، دقت و کاهش خطا در فرآیندهای داخلی راه اندازی شده است.

معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا با بیان اینکه استفاده مؤثر از این فناوری نیازمند نیروهای آشنا با هر دو حوزه بیمه و فناوری است، افزود: ترکیب دانش بیمه‌ای و توان فنی می‌تواند زمینه‌ساز خلق محصولات نوآورانه و خدمات جدید در بستر دیجیتال شود.

مظهری موسوی اظهار داشت که پس از تکمیل و بلوغ سامانه هوش مصنوعی، نسخه‌های مشابه آن برای استفاده نمایندگان نیز طراحی و اجرا خواهد شد تا شبکه فروش بتواند با بهره‌گیری از تحلیل‌های هوشمند، عملکرد خود را در حوزه فروش و ارائه خدمات بهینه‌سازی کند.

شایان ذکر است بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، به دنبال ارائه خدمات دقیق‌تر، شفاف‌تر و سریع‌تر است تا ضمن افزایش رضایت بیمه‌گذاران، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور تثبیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا