سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا آخر هفته برای جاماندگان باز است

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‎ریزی آموزشی با بیان اینکه احتمالا سامانه ثبت سفارش کتب درسی تا آخر این هفته برای دانش‎آموزان باز است گفت که هر زمان که این منو بسته شد، سرویس ثبت سفارش تک جلدی فعال می‎شود.

احمدرضا امینی، درباره زمان ارائه سرویس ثبت سفارش اینترنتی تک جلدی کتاب‎های درسی اظهار کرد: هنوز سامانه اصلی ثبت سفارش دانش‎آموزان را نبسته‎ایم و www.irtextbook.ir  فعال است.

وی افزود: هر زمان که این منو بسته شد، سرویس ثبت سفارش تک جلدی فعال می شود. بنا بود ثبت سفارشات کلی در تاریخ‎های اعلام شده قبلی انجام شود؛ اما به دلیل کرونا برخی دانش‎آموزان با تاخیر این کار را انجام دادند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‎ریزی آموزشی با بیان اینکه احتمالا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی تا پایان این هفته برای دانش‎آموزانی که هنوز اقدام به ثبت سفارش نکرده‎اند باز باشد، گفت: البته باید شرایط را بررسی کنیم؛ زیرا کرونا برنامه‎های زمانبندی ما را تحت‎الشعاع قرار داد؛ لازم بود توقف کنیم تا بچه‎ها به ثبت‎نام برسند.

امینی درباره شمار جاماندگان ثبت سفارش کتب درسی نیز گفت: تقریبا همه دانش‎آموزان کتاب‎های درسی مورد نیاز خود را سفارش داده اند، تنها شمار بسیار اندکی باقی مانده‎اند که بخشی از آنها دانش‎آموزان اتباع هستند. این امکان را برای آنها قرار دادیم تا در مدارس ثبت‎نام کرده و کتب خود را نیز بدون دغدغه دریافت کنند.

منبع: ایسنا

دکمه بازگشت به بالا