تفاهمِ خانه کارگر با فنی وحرفه‌ای برای آموزش کارگران

تفاهم‎نامه تقویت سطح آموزش جامعه کارگری و بازنشستگی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و خانه کارگر و کانون بازنشستگان مازندران منعقد شد.

در مراسم امضای تفاهم‎نامه خانه کارگر با فنی وحرفه‌ای برای آموزش کارگران و بازنشستگان، نصرالله دریابیگی، دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران گفت: مواضع خانه کارگر جهت اجرای آموزش‌های کوتاه مدت رایگان برای جامعه کارگری و بازنشستگى و فرزندان آنان و تسریع این مهم به مراکز آموزش‌های علمی-کاربردی یعنی اجرای صحیح قانون اساسی برای آموزش‌های رایگان در کشور است.

وی در ادامه اشاره کرد: خانه کارگر به عنوان تشکل مادر همه نهادهای کارگری سعی داشته و خواهد داشت، تا با ارتقا سطح دانش کارگران و فرزندان آنان بصورت رایگان، ضمن کمک به معیشت آنان، تلاش نموده تا با انسجام نیروی کار و شناسائی کارگران خلاق، تمرین کار و خرد جمعی در قالب آموزش‌های کوتاه مدت، بستر کار و اشتغال و رشد فکری، اجتماعی و کسب قدرت برای اداره بنگاه‌های اقتصادی، محلی و ملی را به نمایش و به حقوق حقه قانونی این قشر شریف در ابعاد مختلف دستیابی پیدا کند.

 وی در پایان از همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در ابعاد مختلف آموزش‌های کوتاه‌مدت رایگان و مرکز علمی-کاربردی قدردانی نمود.

در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه درویشی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای مازندران، گفت: اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‎ای و ارتقا سطح دانش و آموزش جامعه بزرگ کارگری رابطه مستقیمی با ایجاد اشتغال، تولید و جهش تولید دارد.

وی در ادامه افزود: امروز افتخار و توفیق بزرگی برای اداره کل فنی و حرفه‌ای بود تا در جهت آموزش به ضعیف‌ترین، شریف‌ترین و سختکوش‌ترین اقشار جامعه یعنی کارگران و بازنشستگان عزیز با همت خانه کارگر و کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران مازندران بطور جداگانه تفاهم‎نامه منعقد شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در پایان اشاره کرد: بواسطه آن همه تلاشگران در عرصه مهارت‌آموزی اعم از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بخش دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، مراکز آموزش کوتاه مدت رایگان خانه کارگر با نگاه دلسوزانه و صادقانه به جامعه بزرگ کارگران و بازنشستگان عزیز و خانواده‌های آنان به وظیفه سازمانی خود عمل و بستر شکوفائی کار، تولید و اقتصاد را فراهم خواهیم آورد.

دکمه بازگشت به بالا