کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار شامپوی تاریخ مصرف گذشته

در پی گشت مشترک بازرسان اصناف شهرستان ری و نیروی انتظامی یک میلیون و ۲۰۰ هزار شامپوی تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: یک انبار بزرگ با موجودی یک میلیون و ۲۰۰ هرار عدد شامپوی تاریخ مصرف گذشته خارجی به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش قلعه نو کشف و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

لطف‌الله ستاره، رئیس اتاق اصناف شهرستان ری اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف و کلانتری بخش قلعه نو شهرستان ری موفق به کشف انباری بزرگ از شامپوهای تاریخ مصرف گذشته خارجی شدند که تعداد آن یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد بوده و ارزش ریالی آن در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: مالک این انبار با تغییر برچسب کالا و تعویض جعبه‌ها اقدام به عرضه کالاهای فاسد در بازار می‌کرد که با هوشیاری بازرسان و نیروی انتظامی شناسایی و به دستور مقام قضایی پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: بر اساس اسناد موجود تاریخ مصرف شامپوها در حدود ۵ سال پیش به پایان رسیده اما توسط صاحبان کالا پس از تغییر لیبل و برچسب تاریخ مصرف با تعویض کارتون به بازار عرضه می‌شود.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان ری تلاش می‌کند تا ضمن شناسایی واحد‌های صنفی فاقد مجوز با متخلفان و سودجویان مقابله کند و با حفظ حقوق مصرف کنندگان در راستای بهداشت عمومی جامعه گام بردارد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا