کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و سرد در حوالی شهر ملارد

پایگاه خبری افق و اقتصاد – رئيس مرکز عملیات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري يکي از فروشندگان غیر مجاز سلاح در فضاي مجازي و کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و سرد در حوالی شهر ملارد خبر داد.

سرهنگ ” سعید راستی” با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران مرکز عملیات پلیس امنيت عمومي تهران در راستاي مقابله با عوامل نا امني و برخورد جدي با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتي موفق شدند يکي از فروشندگان سلاح و مهمات غيرمجاز را در فضاي مجازي شناسايي کنند.

وي بيان داشت: با شناسايي هويت متهم و مخفيگاه وي در حوالي شهرستان ملارد، نتيجه تحقيقات پليسي به مرجع قضائي منعکس و دستور دستگيري متهم و بررسي از داخل مخفيگاهش اخذ شد.
رئيس مرکز عملیات پلیس امنيت عمومي تهران تصريح کرد: ماموران اين مرکز ظهر روز گذشته به مخفيگاه متهم اعزام و موفق شدند در اين عمليات یک قبضه سلاح جنگی و ۸ قبضه سلاح سرد و ۱۱ عدد فشنگ کشف کنند.
به گزارش پايگاه خبري پليس،این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در پی جوئی های انتظامی اظهار کرد سلاح ها را از استان های غربی کشور تهیه می کرده است.
سرهنگ راستی با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قضائي به دادسرا معرفي شد، خاطر نشان کرد: پليس به طور جد با عاملان فروش سلاح غير مجاز در فضاي مجازي برخورد شديد صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اينگونه موارد سريعا موضوع را با پليس از طريق سامانه ۱۱۰ در ميان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا