طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستور کار جدی پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت که آشکار سازی پلاک سوم و کنترل اسناد و مدارک جز اقدامات شبانه روزی در بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز خودروهای سنگین است.

سردار محمد حسین حمیدی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت : طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستور کار جدی پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد و اجرای این طرح را به صورت شبانه روزی ملاحظه می نمایید .
وی گفت : در طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز کامیون ها و وسایط نقلیه سنگین هم اکنون برخورد جدی صورت می پذیرد چرا که این تخلفات در شبها و در شهر تهران وضعیت مناسبی نداشتند اما همکاران بنده با آشکار سازی کامیون ها یعنی آشکارسازی پلاک سوم انها و برچسب هایی که بر روی آنها نصب شده و حضور تیم های راهور در کف خیابان و منترل اسناد و مدارک و کنترل وزن و اضافه تناژ آنها و استفاده از توقیفات ساعتی و توقیفات طولانی مدت توانستند انضباط خوبی را در حوزه کامیون ها و ماشین های سنگین در سطح شهر تهران حاکم نمایند .

وی افزود : بحث میکسرها نیز در طرح برخورد با تخلفات در دستور کار پلیس بوده و واقعا آسیب های بسیاری داشتند و در سنوتات گذشته حوادث بسیاری را از آنها شاهد بودیم ولی ساماندهی میکسرها در چند وقت اخیر میبینید که حداقل مشکلات را داشته اند .

سردار حمیدی گفت : به میکسرها مجوزهایی نیز داده شد که بتوانند خدمات خود را در سطح شهر ادامه دهند که ماحصل این اقدامات افزایش رضایت مندی و انضباط بیشتر آنها نجامید .
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار امیدواری کرد که در ادامه امسال و سال جاری ادامه این طرح را تکمیل نماییم .
وی افزود : در طرح برخورد با تخلفات شبانه به صورت جدی از دور دور کردن ها گرفته تا بحث تخلفات حادثه سازی که تیم های نامحسوس ما برخورد کردند و اجازه ندادند که رانندگان پرخطر بتوانند به خود و دیگران آسیب بیشتری بزنند .
وی گفت : این طرح در طول شبانه روز اجرایی و عملیاتی شد که مشخصا در شب با تقویت و گسترشی که در تیم ها ایجاد کردیم وضعیت انضباطی منظم تری نسبت به ادوار گذشته داشتیم.

 

کدخبرنگار:۱۰۰۳/ زهرا افشاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا