بانوی تاریخ‌ساز وزنه برداری از چگونگی رسیدن به طلای آسیا و هدف‌ آینده اش گفت

پایگاه خبری افق و اقتصاد _ بانوی تاریخ ساز وزنه برداری ایران گفت: از روز اول که وزنه‌برداری را شروع کردم هدفم این بود که روز به روز خودم را به سکو‌ها نزدیک کنم و افزایش رکورد داشته باشم.

سیده الهام حسینی پس از کسب سه طلای وزنه برداری قهرمانی آسیا و تاریخ سازی در این رشته اظهار داشت: حقیقتا از روز اول که وزنه‌برداری را شروع کردم با عشق و علاقه که به این رشته دارم هدفم این بود که روز به روز خودم را به سکو‌ها  نزدیک کنم و افزایش رکورد داشته باشم. مسیر آسانی نبوده و نیست و با آسیب‌دیدگی، درد و رنج همراه است که سرعت را کم و گاهی اوقات ورزشکار را متوقف می‌کند. این کار روحیه بالایی می‌طلبد و همیشه باید انگیزه داشته باشی و هیچ وقت ناامید نشوی. مسلما در این راه هم اولین فرد خودت هستی که باید به خودت روحیه بدهی.

وی ادامه داد: از همه افراد و مربیانی که در این مدت از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم. در هر مسابقه‌ای که حضور یافتم تجربه به دست آوردم و این تجربه‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا به کمکم آمد. مسابقه آسانی نبود. به شخصه در شروع رقابت یک‌ضرب خیلی شرایط پایداری نداشتم اما در حرکت سوم جبران شد. از ۵ ماه پیش کمرم آسیب دیده و با توجه به حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه، زمانی برای ریکاوری نداشتم. بعد از بازگشت از قونیه کرونا گرفتم و آنطور که باید، نتوانستم تمرین کنم و عقب افتادم. با این حال تجربه‌های قبلی و دعای خیر پدر و مادرم و انرژی دوستانم به کمکم آمدند تا عملکرد خوبی داشته باشم.

بانوی طلایی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: کارم سخت‌تر شده و برای اینکه تا خودم را به مسابقات جهانی و المپیک برسانم باید تلاش خیلی زیادی کنم چرا که توقع از من بیشتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا