دشمنان برای برهم زدن امنیت در سیستان و بلوچستان تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند

پایگاه خبری افق و اقتصاد _ نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای برهم زدن امنیت در این استان تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند اما مردم این استان با وفاداری به نظام هیچ گاه خواب دشمن را تعبیر نخواهند کرد.

مولوی نذیراحمد سلامی در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیأتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، افزود: مردم سیستان و بلوچستان هیچ‌گاه به نظام خیانت نخواهند کرد.

وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خودش را می‌کند تا در سیستان و بلوچستان مشکلاتی را ایجاد کند اما مردم به دلیل وفاداری به نظام هیچ گاه خیانت نکرده و نخواهند کرد.

سلامی گفت: دشمنان برای برهم زدن امنیت در این استان تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند اما مردم این استان با وفاداری به نظام هیچ گاه خواب دشمن را تعبیر نخواهند کرد.

وی بیان کرد: دشمن تمام تلاش خودش را کرد که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما مردم سیستان و بلوچستان با تمام وجود پای صندوق رأی رفتند.

وی افزود: ۶۲ درصد مردم سیستان و بلوچستان با وجود تمام تلاش های دشمنان به پای صندوق های رأی رفتند و خواب دشمنان را پریشان کردند.

نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم استان خیلی کم کوتاهی ها را به جاهای دیگه منعکس کردند و این از نجابت مردم است.

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم که از طرف رهبر معظم انقلاب یک پیام تسلیتی صادر شود، چون این اقدام باعث تسلی خاطر مردم و آرامش در جامعه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا