آغاز ثبت‎نام رانندگان سرویس مدارس از فردا

مرتضی ضامنی، درباه ثبت‎نام رانندگان سرویس مدارس گفت: ثبت‎نام در سامانه سپند از سال گذشته به صورت سراسری در کشور اجرا شد؛ امسال هم در گام اول شرکت‎های پیمانکاری ثبت‎نام کردند و حدود ۱۵۰۰ شرکت پیمانکاری در سراسر کشور فرایند ثبت‎نام را تکمیل کردند که شهرداری‎ها تعدادی از درخواست‎ها را به تأیید رسانده‎اند.

وی افزود: در حال حاضر در بحث ثبت‎نام از رانندگان قرار داریم که از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری ثبت‎نام آنها آغاز خواهد شد. این رانندگان به دو دسته تقسیم می‎شوند رانندگانی که در سال گذشته در سامانه سپند ثبت‎نام داشته‎اند و سهمیه سوخت هم دریافت کرده بودند که این رانندگان باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در صورتی که مشخصات فردی و خودرویی آنها تغییری نکرده باشد نیازی به مراجعه حضوری ندارند و از روز شنبه پیامکی برای آنها ارسال می‎شود تا اگر تمایل داشتند سال آتی نیز در بحث سرویس مدرسه فعالیت کنند اعلام امادگی کنند و این کار از طریق پیامک انجام خواهد شد و ثبت‎نام آنها انجام می‎شود و در کارتابل شهرداری‎ها قرار می‎گیرد.

وی ادامه داد: اما آن دسته از رانندگانی که در سال گذشته در سامانه ثبت‎نام نکرده‎اند و متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده هستند با توجه به هماهنگی انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری می‎توانند به این دفاتر مراجعه و ثبت‎نام خود را انجام دهند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص لزوم رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی است که با رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی و با حداکثر سه نفر در خودروهای سدان و در خودروهای جمعی با ۵۰ درصد ظرفیت اسمی باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا