سردار حاجیان: صدور برگ تردد برای سفر به عتبات متوقف شد

پایگاه خبری افق و اقتصاد- به گفته سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین از روزجمعه صدور برگ تردد برای سفر به عتبات و تمدید اعتبار گذرنامه‌های منقضی شده متوقف شد.

سردار مهدی حاجیان از ازدحام زائران در مرز ایران و عراق خبر داد و افزود: از روزجمعه هیچ گونه برگ تردد و تمدید گذرنامه برای سفر به عتبات تا اطلاع ثانوی صادر نخواهد شد.

وی اظهار کرد: در پی ازدخام بیش از حد خیل عظیم عاشقان در مرزها برای ورود به کشور عراق و عدم آمادگی طرف مقابل، مصوبه‌ای از سوی ستاد مرکزی اربعین منتشر شد.

سردار حاجیان تصریح کرد:  پیرو این تصمیم ستاد مرکزی اربعین از روز جمعه صدور برگ گذر ویژه اربعین و تمدید گذرنامه‌های منقضی شده در کلیه مراکز صدور گذرنامه و دریافت درخواست متقاضیان در مراکز پلیس+۱۰ متوقف شده است.

سخنگوی فراجا در پایان با بیان این که از مردم و علاقه‌مندان به زیارت عتبات عالیات خواهشمندیم از مبدا خود به سمت مرزهای کشور حرکت نکنند، اظهار کرد: هرگونه تصمیمات بعدی متعاقبا از رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مردم استدعا داریم به مراکز گذرنامه مراجعه نکنند چرا که صدور آن متوقف شده است؛ تمام برگه گذرویژه‌ها که درخواست شده بود تولید، چاپ و تحویل پست شده است و از روزجمعه دیگر برگ گذرویژه صادر نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا