فراخوان مسابقه ایده‌پردازی کودک، خلاقیت و گردشگری منتشر شد

پایگاه خبری افق و اقتصاد _ فراخوان مسابقه ایده‌پردازی کودک، خلاقیت و گردشگری به‌منظور شناسایی ایده‌های نوآوری در حوزه گردشگری کودک و اجرایی شدن منتشر شد.

 در راستای انتخاب شهر همدان به‌عنوان شهر پایلوت گردشگری کودک و با هدف شناسایی ایده‌های خلاقانه و قابل اجرا در این حوزه، مسابقه ایده‌پردازی کودک، خلاقیت و گردشگری، ایده‌های کودکان و نوجوانان با مشارکت میز گردشگری کودک و نوجوان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری همدان ، برای دو گروه سنی کودکان ۱۲-۶ سال و نوجوانان ۱۸-۱۲ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا پایان ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند طرح‌ها و ایده‌های خود را با شاخصه‌های نوآوری، اجرایی، اقتصادی، نتیجه‌گرا یا حل یک مسئله و مورد پذیرش عموم بودن به آدرس http://urbanism@hamedan.ir ارسال کنند.

داشتن حداقل دو شاخصه نوآوری و اجرایی شدن در حوزه گردشگری الزامی است همچنین هر متقاضی می‌تواند با تکمیل فرم‌های جداگانه بیش از یک ایده ارسال کند. پس از داوری توسط کمیته ارزیابی ایده‌ها به سه ایده برتر جوایز مسابقه تعلق می‌گيرد و ۱۰ ایده برتر امکان ورود به مرحله ایده بازار کودک و نوجوان را خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۰۱۹۸۰-۰۸۱ در ارتباط باشند.

خبرنگار امیر رضایی

کد ۱۰۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا